Utställare SSA 2020

START    PLATS    BOENDE    PROGRAM   BANKETT   MEDFÖLJANDE  UTSTÄLLARE    SPONSORER

Vi hälsar våra utställare, sponsorer och deltagare Välkomna till foajén i Folkets Hus och Östersund!

Följande är våra partners som visar, säljer och berättar om intressanta produkter och tjänster:

ssalogo 516x1107

SSA:s egen Hamshop har med sig och säljer böcker och andra artiklar ur sitt sortiment från SSA Hamshop. Här hittar du även andra artiklar med anknytning till hobbyn och amatörradio.

Logo

Vi är jätteglada att ha Limmared Radio & Data på plats. Som Sveriges största återförsäljare av saker för vår hobby visar och säljer de ett stort utbud av sitt sortiment på plats. Missa inte chansen att handla och samtidigt få se några av de nyaste och mest intressanta transceivrarna som kommit på marknaden sista året.

Allmän hint om marknadsföringen;  Under tiden fram till årsmötet i april kommer vi att marknadsföra årsmötet löpande i de media som står till buds. Till exempel; QTC, Hamnews, SSA’s Bulletiner, direkt till radioklubbar med utskick och självfallet på vår egen årsmötes-webbsida. På detta sätt vill vi ge de utställare och säljare som bokar plats att närvara på årsmötet så mycket förhandspublicitet som bara är möjligt. Allt för att garantera en bra avkastning på investeringen i att delta.

Vi fyller på med loggor och deltagare vartefter vi får klart med fler. Vill du, ni, ert företag vara med? Kontakta oss snarast. Sänd ett mail till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. eller slå en signal till Johan, SA3BYC, 0709-40 40 92 så skickar vi all info ni behöver.