SSA Årsmöte 2023 – Östersund

Jemtlands Radioamatörer inbjuder till

SSA Årsmöteshelg

28 – 30 april, 2023

START    PLATS    BOENDE    PROGRAM   BANKETT   MEDFÖLJANDE  UTSTÄLLARE    SPONSORER

Fredagen den 28 april 2023 hälsar Jemtlands Radioamatörer deltagare från hela landet välkomna till en fullmatad årsmöteshelg i Östersund.

Vi jobbar nu med att få alla pusselbitar på plats. Det ska bli ett varierat och intressant program och vi hoppas att så många som möjligt tar chansen och besöker oss här i Jämtland.

Vi ska precis som tidigare ha Scandic Hotell och Folkets Hus som centralpunkter för arrangemanget. Från centrala Östersund och järnvägsstationen är det bara ett par kilometer och där ligger även Östersunds camping. Ett specialpris på hotellrum har förhandlats fram. Den som vill kan bo på campingen alldeles intill, där kan man hyra plats för sin husbil eller husvagn och det finns även stugor att hyra.

Årsmöteshelgen inleds redan på fredagen med ett möte för SSA:s sektions- och distriktsledare på Scandic. Vi fortsätter dagen efter med föredrag och utställning på Folkets Hus, helgen avslutas sedan med själva årsmötesförhandlingarna på söndagen.

Saknar du någon information eller undrar över något ? Skicka ett mail till ssa2023@sk3jr.se eller ring Johan, SA3BYC, kontaktuppgifter finns i medlemsregistret på SSA:s hemsida.